Description
NAMEN:
V učni enoti učenci s pomočjo eksperimenta spoznajo sestavo prsti in tri različne vrste prsti (gozdno, glineno in peščeno).

UČNI CILJI (5. razred):
Učenci znajo:
  • opredeliti prst kot vrhnjo plast tal, ki je sestavljena iz preperelih kamnin in razkrojenih rastlinskih in živalskih ostankov,
  • pojasniti in prikazati različne lastnosti prsti (barva, zrnatost, zračnost, proputnost),
  • ugotoviti različne vrste prsti glede na okolje.

NAVODILA ZA UČITELJA:
  1. Učitelj prinese različne vrste prsti v razred in učenci ugotavljajo njihove lastnosti.
  2. Učenci si ogledajo videonavodila za poskus, ki prikaže sestavo prsti. 
  3. Učenci izvedejo poskus, ki so ga videli na videoposnetku z različnimi vrstami prsti.
  4. Učenci rešijo nalogo vrste prsti in utrdijo pridobljeno znanje.
PRILAGODITVE ZA UČENCE PRISELJENCE:
  • Navodila za izvajanje poskusa so podana kot videoposnetek, kar omogoča večkraten ogled postopka izvedbe poskusa.
  • V videonavodilih so zapisane slovenske besede, kar pomaga pri učenju slovenščine.
  • Pri nalogi za utrjevanje je uporabljen slikovni material in slovenske besede, kar razvija besedišče, hkrati pa je manjši poudarek na znanju jezika.
SUCCESSFUL
Average score: 0%
Progress: 0%
PRST
LessonsScoreTotal Time
Sestava prsti
0
-
VRSTE PRSTI
0
-