Description
NAMEN:
V učni enoti se učenci spoznajo z onesnaževanjem vode in se naučijo narediti filter za vodo.

UČNI CILJI (5. razred):
Učenci znajo:
  • prepoznati in opisati onesnaževalce površinskih voda in podtalnice ter pojasniti posledice onesnaževanja,
  • utemeljiti pomen varovanja vode.

NAVODILA ZA UČITELJA:
  1. Učenci si pogledajo videoposnetek o vzrokih in posledicah onesnaževanja voda.
  2. Učitelj vodi pogovor o pomenu varovanja vode.
  3. Učenci si pogledajo videonavodila za pripravo filtra za vodo in ga nato izdelajo sami.

PRILAGODITVE ZA UČENCE PRISELJENCE:
  • Razlaga o onesnaževanju voda je podana kot videoposnetek, kar zmanjša poudarek na znanju jezika.
  • Navodila za izdelavo filtra za vodo so podana kot videoposnetek, kar omogoča večkraten ogled postopka izdelave.
  • V videu in videonavodilih so zapisane slovenske besede, kar pomaga pri učenju slovenščine.

DODATNE SPLETNE POVEZAVE:
SUCCESSFUL
Average score: 0%
Progress: 0%
VODA
LessonsScoreTotal Time
Onesnaževanje vode
0
-