NAMEN V učni enoti bodo učenci/dijaki utrdili poznavanje atoma in periodnega sistema s pomočjo različnih interaktivnih nalog. Gradiva so primerna za poučevanje kemije v osnovni in srednji šoli.
UČNI CILJI Učenci/dijaki: - spoznajo simbol kot zapis za atom elementa, - spoznajo zgradbo atoma (atomsko jedro, elektronska ovojnica, vrstno in masno število), - spoznajo zgradbo periodnega sistema elementov (skupina, perioda), - razumejo soodvisnost med položajem elementa v PSE in zgradbo njegovega atoma, - učenci obdelujejo in uporabljajo podatke iz različnih virov in simbolne zapise pri določanju zgradbe atomskega jedra in elektronske ovojnice oziroma uvrščanja lege atomov v PSE.
PRILAGODITVE ZA PRISELJENCE: - postopno učenje slovenskih besed s pomočjo slik, - vizualne povezave med pojmi, - jezikovna poenostavitev gradiv, - navodila v obliki piktogramov, - sprotno preverjanje nalog.
NAVODILA ZA UČITELJA: - pri nalogah za prepoznavanje elementov na podlagi razporeditve elektronov po lupinah naj imajo učenci pred sabo periodni sistem, - pri večini nalog so navodila podana v obliki piktogramov.