SPREMINJANJE LASTNOSTI SNOVI

Description
NAMEN:V učni enoti učenci spoznajo lastnosti spreminjanja snovi pri pojavih: raztapljanje, sušenje, rjavenje in gnitje.

UČNI CILJI (1. razred):Učenci:
  • znajo povezati lastnosti gradiv in načine obdelave.
UČNI CILJI (2. razred):Učenci:
  • vedo, da so nekateri pojavi obrnljivi, nekateri pa neobrnljivi,
  • znajo dokazati, da se pri nekaterih pojavih lahko spremenijo lastnosti snovi.
UČNI CILJI (3. razred):Učenci:
  • spoznajo, kaj vpliva na spreminjanje lastnosti snovi (zrak, sončna svetloba, voda),
  • poznajo spreminjanje lastnosti snovi pri segrevanju.

NAVODILA ZA UČITELJA:
RAZTAPLJANJE SNOVI
1. Učenci rešijo nalogo (izpolnijo kartice) ob učiteljevi pomoči. Pri vsaki sličici jih učitelj vpraša:"Ali se ta snov raztopi v vodi?" Učenci zapišejo odgovor "DA" ali "NE". (1. korak)
2. Pogledajo si videoposnetek. Po videoposnetku se pogovoririjo kaj se je zgodilo z bonboni. (2. korak)


SUŠENJE SNOVI1. Učitelj pove navodila za igranje igre spomin.
2. Učenci v parih odigrajo igro. 
3. Učitelj preveri rešitve.

​​​​​RJAVENJE SNOVI1. Učitelj jim pokaže fotografije. (1. korak)
2. Učenci naj poimenujejo sličice in določijo katere stvari rjavijo. (1. korak)
3. Učitelj poda navodila za aktivnost- sličico premaknejo v pravilno polje.(2.korak)4. Ogledajo si posnetek čiščenja rje na kolesu. (3. korak)
GNITJE SNOVI​​​​1.  Učenci si ogledajo posnetek brez prekinitev. (1. korak)
2. Učenci si ogledajo posnetek s prekinitvami. (1. korak)3. Učitelj jih vpraša o vsebini. (1. korak)
4. Učenci si ogledajo posnetek o umivanju zob. (2. korak)5. Učenci rešijo nalogo- gnitje snovi, kjer sličice premikajo v pravilno polje. (3. korak)6. Učenci rešijo nalogo- gnitje zob, kjer sličice premikajo v pavilno polje. (4. korak)
SUCCESSFUL
Average score: 39%
Progress: 25%
SPREMINJANJE LASTNOSTI SNOVI
LessonsScoreTotal Time
Raztapljanje snovi
90
00:10:34
Sušenje snovi
0
-
Rjavenje snovi
67
00:03:21
Gnitje snovi
0
00:10:16