NAMEN:V učni enoti učenci spoznajo lastnosti spreminjanja snovi pri pojavih: raztapljanje, sušenje, rjavenje in gnitje.
UČNI CILJI (1. razred):Učenci:
znajo povezati lastnosti gradiv in načine obdelave.
UČNI CILJI (2. razred):Učenci:
vedo, da so nekateri pojavi obrnljivi, nekateri pa neobrnljivi,
znajo dokazati, da se pri nekaterih pojavih lahko spremenijo lastnosti snovi.
UČNI CILJI (3. razred):Učenci:
spoznajo, kaj vpliva na spreminjanje lastnosti snovi (zrak, sončna svetloba, voda),
poznajo spreminjanje lastnosti snovi pri segrevanju.
NAVODILA ZA UČITELJA: RAZTAPLJANJE SNOVI 1. Učenci rešijo nalogo (izpolnijo kartice) ob učiteljevi pomoči. Pri vsaki sličici jih učitelj vpraša:"Ali se ta snov raztopi v vodi?" Učenci zapišejo odgovor "DA" ali "NE". (1. korak) 2. Pogledajo si videoposnetek. Po videoposnetku se pogovoririjo kaj se je zgodilo z bonboni. (2. korak)
SUŠENJE SNOVI1. Učitelj pove navodila za igranje igre spomin. 2. Učenci v parih odigrajo igro. 3. Učitelj preveri rešitve.
RJAVENJE SNOVI1. Učitelj jim pokaže fotografije. (1. korak) 2. Učenci naj poimenujejo sličice in določijo katere stvari rjavijo. (1. korak) 3. Učitelj poda navodila za aktivnost- sličico premaknejo v pravilno polje.(2.korak)4. Ogledajo si posnetek čiščenja rje na kolesu. (3. korak) GNITJE SNOVI1. Učenci si ogledajo posnetek brez prekinitev. (1. korak) 2. Učenci si ogledajo posnetek s prekinitvami. (1. korak)3. Učitelj jih vpraša o vsebini. (1. korak) 4. Učenci si ogledajo posnetek o umivanju zob. (2. korak)5. Učenci rešijo nalogo- gnitje snovi, kjer sličice premikajo v pravilno polje. (3. korak)6. Učenci rešijo nalogo- gnitje zob, kjer sličice premikajo v pavilno polje. (4. korak)